17.12.2015

Illansuussa katot

Kotikatot illansuussa..
..valojen syttyessä asunnoissa taivaalle ilmestyy tähtiä, kuin samettiin pisteltyjä reikiä, joiden läpi taivaan valo loistaa.
Justhan minä tänne palasin, kun taas pitää lähteä. LVIS-urakka (Lämpö Vesi Ilmastointi Sähkö) alkaa rapustani, helmikuun loppuun mennessä on löydettävä majapaikka, tai useampi, kolmeksi kuukaudeksi.

Vaan olen minä ennättänyt nauttia palattuani lähiöstä keskustaan. Ei muualla paha ollut, mutta nämä nurkat ovat minun. Näitä kattoja minä katselen iltaisin, seuraan vuodenaikojen vaihtelua niiden yllä. Joskus tuonne ilmestyy kuu, joka vaeltaa ikkunaruudusta toiseen, kunnes katoaa yötä myöten nurkan taakse.

Blogissa tulee olemaan runsaasti remonttiasiaa. Mutta ensin vietän joulun hetkeksi kotiutuvien lasteni ja heidän poikaystäviensä kanssa. Kohta, ihan kohta saan halata heitä, lämmitellä rakkaimpieni läheisyydessä ja elinvoimassa.
Ylempi: Iso 12800, 28 mm, f5,6, 0,5 sek. Alempi:ISo 200, 28 mm, f5,6, 13 sek.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti